Op het moment dat deze editie van Flying Dutchman op uw deurmat valt, is het KLM Open in volle gang. Dit prestigieuze internationale golftoernooi vindt dit jaar plaats van 5 tot en met 8 juni op de uitdagende baan van The International bij Amsterdam. Een mooie gelegenheid om, naast het bekijken van topsport, feedback te ontvangen van de vele loyale KLM-klanten die daar aanwezig zijn. Bij KLM zetten we ons voortdurend in om onze service verder te ontwikkelen en te verbeteren. Om reizigers te helpen bij het terugvinden van verloren bagage, testen we een nieuwe functie waarmee de livelocatie van een Apple AirTag eenvoudig kan worden gedeeld. We hopen natuurlijk dat dit na een reis niet nodig zal zijn, maar als uw bagage is vertraagd, kunt u ons helpen uw bezittingen sneller terug te vinden. Meer hierover leest u op de KLM-nieuwspagina’s verderop in dit magazine.
Daarnaast investeren we in de toekomst met de bouw van The Link, een nieuwe trainingsfaciliteit. Het gebouw wordt verbonden met het bestaande trainingscentrum, het Crew Training Centre, waardoor een efficiënte en toekomstbestendige opleidingsomgeving voor onze vliegers ontstaat. Een essentiële stap voor KLM in het kader van de geplande vlootuitbreiding en de groei van het aantal piloten in de komende jaren.
Heeft u nog geen plannen voor de zomer? Met KLM Holidays stelt u eenvoudig een vakantiepakket samen dat aan al uw wensen voldoet. Of u nu kiest voor een stedentrip binnen Europa, een tropische vakantie in het Caribisch gebied of een verre reis naar Azië of Afrika – voor iedere reiziger is een passende bestemming. Meer informatie vindt u op klmholidays.nl.
In deze editie van Flying Dutchman reizen we naar de Eolische eilanden, een indrukwekkende Italiaanse archipel vol natuurlijke schoonheid en charmante dorpjes. Daarnaast verkennen we het moderne Singapore, waar futuristische architectuur en traditionele cultuur samenkomen en een unieke ervaring garanderen.
Fijne zomer!
Bas Gerressen
Directeur KLM Nederland
Travel well-tip van Bas
“Reserveer de belangrijkste attracties al voordat de reis begint, om teleurstelling ter plaatse te voorkomen.”
Uitgave KLM Nederland Concept & realisatie Hearst Create Digital design & realisatie DutchGiraffe | Digital Creatives & WPMagazines Contentmanager KLM Jasmina Mahovac-Sudžuković Content Director Alexandra de Jong Art Director Karon Lastdrager Content Lead Charlotte Latten Beeldredacteur Monique Kolmeijer Layout Designer Anna Ciepiela Content Creator Anouk Bowman Sr. Client Partner Erik-Jan Sanders Contributors Tanveer Badal, Priscilla Borgers, Iris van den Broek, Matteo Colombo, Guido Derksen, Evelyn van Driel, Emma van Egmond, Ester Gebuis, Robyn van Gorsel, Liza Karsemeijer, Emily Lush, Annemarie Maarhuis, Noah Maassen, Ymke Pas, Markus Seewald, Valentina Sommariva, Jurriaan Teulings, Anna Wolters, Adobe Stock, Alamy, AWL Images, Getty Images, Shutterstock, Stocksy, Unsplash.