Ga naar hoofdinhoud
klm for you nieuws

Oud & vertrouwd

KLM KEERT TERUG
NAAR BARBADOS

Vanaf dit najaar voegt KLM een vertrouwde bestemming toe aan haar netwerk: het tropische eiland Barbados. Drie keer per week vertrekt er een KLM-vlucht naar deze zonnige bestemming, waarna de reis wordt voortgezet naar Georgetown, de bruisende hoofdstad van Guyana. Barbados speelt een bijzondere rol in de geschiedenis van de luchtvaartmaatschappij: al in 1938 landde KLM voor het eerst op het eiland, waarmee zij haar pioniersrol in de luchtvaart benadrukte. Na een lange onderbreking werden de vluchten in oktober 2021 hervat, maar daarna weer stopgezet. Nu krijgen reizigers dus opnieuw de kans om met KLM de charme van Barbados te ontdekken.

klm.nl

Door weer en wind

Nieuwe comfort bags in World Business Class

Sinds afgelopen zomer ontvangen passagiers in World Business Class een comfort bag, met daarin producten van Marie-Stella-Maris, die is ontworpen door het Eindhovense designbureau Envisions. Het thema van de tasjes – er zijn vier soorten – draait om de weersinvloeden die vanuit het vliegtuigraampje te zien zijn. Onlangs heeft het tasje een nieuw ontwerp gekregen. De eerste comfort bag verbeeldde de zonsopgang en zonsondergang en werd geleverd in een herbruikbaar tasje. In het nieuwe ontwerp is het thema ‘regen’ verwerkt in het patroon. Het tasje heeft een verrassende verpakking en de gebruikte materialen zijn gedeeltelijk afkomstig van gerecyclede garens en stoffen uit Europa.

Air France

EEN ONVERGETELIJKE ERVARING IN LA PREMIÈRE

Het eerste vliegtuig met de nieuwe La Première-cabine, genaamd Épernay, vloog dit voorjaar naar New York-JFK. Andere bestemmingen, waaronder Los Angeles, Singapore en Tokio-Haneda, worden tijdens het zomerseizoen 2025 toegevoegd. De La Premièrecabine beschikt over vier royale suites van bijna drieënhalve vierkante meter, elk met vijf ramen. De volledig aanpasbare suites bieden ultiem comfort met een stoel en chaise longue die samen een twee meter lang bed vormen.

Daarnaast genieten gasten van luxe faciliteiten zoals 32 inch 4K-schermen, draadloos opladen, bluetooth en gratis wifi, evenals persoonlijke service en driesterrenmaaltijden. Elk detail van de cabine is ontworpen met oog voor elegantie, waarbij gebruik is gemaakt van hoogwaardige materialen zoals volnerfleer en subtiele champagnekleurige accenten. La Première belooft een reiservaring die elke vlucht onvergetelijk maakt.

Mijlpaal

FLYING BLUE BESTAAT 20 JAAR

Hoera! Flying Blue viert zijn twintigste verjaardag. Wat begon met de samenvoeging van Air France’ Fréquence Plus-programma en KLM’s Flying Dutchman, is uitgegroeid tot een wereldwijd loyaliteitsprogramma dat reizigers dichter bij hun droomreis brengt.

Met meer dan 27 miljoen leden, bijna veertig airline-partners en meer dan honderd internationale en lokale partners, is Flying Blue inmiddels een begrip. Flying Blue is meerdere keren erkend als een van de beste loyaliteitsprogramma’s in Europa. Onlangs werd het door point.me zelfs bekroond als ‘beste airline rewards-programma ter wereld’, dankzij het niveau van uitmuntendheid op vrijwel alle belangrijke criteria, van vrijgevigheid tot kwaliteit van de klantenservice en gebruiksgemak. Twintig jaar na de oprichting blijft Flying Blue een inspiratiebron voor reizigers wereldwijd.

Het programma is onlosmakelijk verbonden met de onvergetelijke ervaringen en tastbare herinneringen die reizen teweegbrengt. Flying Blue groeit mee met zijn leden én de steeds veranderende reiswereld, terwijl het trouw blijft aan zijn missie: uw reiservaring verrijken. Viert u deze feestelijke verjaardag met ons mee? Speciaal voor ons jubileum bieden we in deze editie van Flying Dutchman exclusieve kortingen aan op prachtige producten.

flyingblue.com

Delta Air Lines

Hoera, 100 jaar!

Delta Air Lines heeft een bijzondere mijlpaal bereikt: zijn 100-jarig bestaan.

Wat in 1925 begon als Huff-Daland Dusters – van een vliegtuigbouwer die een vliegtuig ontwierp om landbouwgewassen te beschermen – is uitgegroeid tot een wereldwijde luchtvaartmaatschappij die bekendstaat om haar ongeëvenaarde service en innovatieve geest. Om deze bijzondere verjaardag te vieren, onthulde Delta zijn nieuwe Centennial-livery. Deze werd gepresenteerd tijdens het feestelijke Centennial Gala en bevat schitterende details, zoals een speciaal 100-jaar-embleem en een opvallende zilveren vormgeving. Een moderne ode aan een rijke historie. Met zijn blik stevig gericht op de toekomst blijft Delta zich inzetten voor een ongeëvenaarde vliegervaring, ondersteund door een eeuw aan innovatie en passie.


More KLM for you

Travel Well
Shop
Behind the scenes